Skip to main content
  1. Καθορισμός Επιχειρηματικού Σκοπού:
    • Σημασία του καθορισμού του επιχειρηματικού σκοπού.
    • Πώς ο επιχειρηματικός σκοπός καθορίζει την κατεύθυνση και την επιτυχία.
  2. Ανάλυση της Αγοράς και Έρευνα Αγοράς:
    • Τεχνικές για την ανάλυση της αγοράς.
    • Πώς να εκτιμήσετε τις ανάγκες της αγοράς και να εντοπίσετε ευκαιρίες.
  3. Σχεδιασμός Επιχειρηματικού Μοντέλου:
    • Δημιουργία και αξιολόγηση επιχειρηματικών μοντέλων.
    • Πώς να δημιουργήσετε βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα.
  4. Στρατηγικός Σχεδιασμός:
    • Σημασία του στρατηγικού σχεδιασμού στην επιχειρηματική επιτυχία.
    • Εργαλεία και μεθοδολογίες για το στρατηγικό σχεδιασμό.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στις 10 Μαϊου και ώρα 10:00-15:00 και θα επαναληφθεί την ίδια ώρα στις 21 Ιουνίου και 29 Ιουλίου.


Φόρμα εκδήλωσης συμμετοχής στο εργαστήριο:

    Ενημέρωση Προσωπικών Δεδομένων:
    Αιτούμαστε την συγκατάθεσή σας για την διατήρηση στο αρχείο μας των δεδομένων που συλλέγουμε από εσάς μέσω της παραπάνω φόρμας επικοινωνίας. Σκοπός της διατήρησης των δεδομένων αυτών είναι να επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με το ενδιαφέρον που εκδηλώσατε για τη συμμετοχή στις εκπαιδεύσεις που πραγματοποιούνται από την ομάδα των ειδικών επιστημόνων. Τα δεδομένα σας θα διατηρηθούν έως τη λήξη του έργου.

    Share